blaj

Vad fasiken är det för fel på mig? Är typ till & från-sjuk eller nåt sånt skumt. idag är jag helt megadown och orkar nada & niente. Har legat i soffan i princip hela eftermiddagen och kollat på Two weeks notice och varit relativt halvdöd. Har inte sovit alls bra inatt p.g.a. att jag har haft ont i magen & mått illa hela natten. Somnade nästan in med Magnus Ugglas "jag mår illa" i huvudet... Och illamåendet sitter lite kvar idag + att huvudet är lika fucked up som vanligt. Blä & blaj. Och så MÅSTE jag till skolan imon, MÅSTE ha spanska annars är jag jättemycket efter. Ska försöka sova lite nu innan Jenny kommer hit tänkte jag, kommer troligen inte att gå så bra men ändå det är värt ett försök. Måste hitta en annan film att se bara, men det ska nog gå att hitta bland våra väldigt få filmer... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback