Duscha?

Klockan tolv inatt var jag uppe och skulle duscha men kom på mig med att någonting var fel precis innan jag skulle stiga in i duschen, som tur var, och gick och lade mig igen. Klockan ett gick jag upp igen men tog steget längre och duschade faktiskt på riktigt, blev skitförbannad på mig själv när jag kommer på att klockan inte har ringt än och att jag inte ska upp och får alltså gå och lägga mig igen. Klockan två är jag uppe igen och tänker duscha men hinner i alla fall komma på mig med att vara lite tidigt ute, igen. Och tillsist så är jag halvt uppe klockan fyra men kollar klockan mycket noga innan jag går upp och ser att klockan faktiskt inte är kvart över sex än.
Detta är ett mysterium. Ni som känner mig vet att jag har gjort likadant förut men fyra gånger på en natt? Herregud, jag har allvarliga problem. Tror att jag gör så när jag är stressad. Hoppar upp ur sängen, är bombsäker på att klockan har ringt & går och duschar. Jaja... Är man skum så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback