en dag med sis

När jag väl cyklat in till skolan så får jag reda på att vi ska lyssna på nån parti-sak, så jag tänkte att jag skiter i det eftersom jag ändå inte får rösta :P Så drog hem till Johanna lite tidigare än planerat och åt lunch med henne på Bönan, gick lite på stan & lekte med Pink. Klippa gräsmattan kunde jag ju inte göra eftersom det regnade, riktigt bittert för nu vet jag inte när jag ska få tid till det igen. Men det löser sig förhoppningsvis.


Om en timme så kommer Nea & Micke på ett litet besök. Ska som sagt byta jackor (råkade nämligen ta Emilijas jacka i fredags) och så kolla lite på Bella såklart, för Nea har inte sett henne än :) Ikväll får jag väl se vad som händer, det ska i alla fall tittas på idol. Såklart!

update:
Va fan är mitt Idol? Jag som var så inställd på att se Idol idag. BÖL.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Idol är inte ikväll så det kan bli lite svårt att titta på det :P

2006-09-04 @ 17:06:30
Postat av: Emelie

meeh, bajs. Varför är det inte idol ikväll då? :P

2006-09-04 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback