fobier

Satt och läste Aftonbladet idag, bilagan då alltså, och där stod det om olika slags fobier. Jag relaterade då till min underbara fotfobi och tänkte att jag faktiskt inte är så udda som man kan tro för de i den tidningen hade sjukt skumma fobier! Bl a fobi för traktorer, gäddor (badade endast i sitt badkar hemma, litade inte ens på att badhus vad gädd-fria), vårtbitare, glasspinnar, svampar m.m. Får inte heller glömma hon som vi vet som inte klarar av 50-öringar men alla andra mynt, hrm ja. Så min fobi är faktiskt helt normal jämfört med många andra. Faktiskt.

Nu ska jag fortsätta msn:a med Nea & Jenny och äta mina nachos. Mumsigt värre.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Emelie, jag tycker nog att din är udda så det räcker =P

2006-09-04 @ 19:23:26
Postat av: Emelie

Haha, mjoo kanske det. Men inte i jämförelse med dessa andra, eller hur? :P

2006-09-04 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback