here I am again

As usual. Men det är så det ska vara. Datorn är en trevlig liten manick som man kan göra en massa roliga saker på som t ex att prata med trevligt folk & besöka trevliga sidor. Så här kan man underhålla sig länge, vilket jag typ har gjort ikväll för jag pallade inte se Beck. Just nu pratar jag med Nea & Jenny, alltid lika trevligt, och kollar in diverse olika sidor. Herregud så nördigt, men underhållande dock. Kanske snart ska sova istället, och sova lääänge ska jag med!

Funderar förresten på att nita en viss person verbalt. Den dummern.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet var du siktar om du skiter i det verbala. Heja, heja, heja!

2006-09-25 @ 00:28:53
Postat av: Emelie

Hahaha, du är så dum! ;D

2006-09-25 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback