hopp hopp

Idag ska jag hoppa lite trampolin, eller mycket om det blir som jag vill. Kände för att göra det idag, får se hur det blir med ryggen bara. Men det blir nog bra... Förhoppningsvis.
Igårkväll var vi hos Jenny och firade att hon blivit vuxen, myndig & allt var det innebär att fylla 18. Trevligt värre var det i alla fall; pratade, kollade Idol, åt marängsviss & hade lite presentutdelning. Hoppas att hon blev glad för presenterna med, hon verkade uppskatta boken i alla fall ;D Sent blev det också, jag & Lizze satt nog och småpratade med Jenny tills klockan 2. Därför hade jag tänkt att sova lääänge idag, men icke utan vaknar vid lite över nio. BÖL.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha. TOLV!

2006-09-16 @ 12:46:22
Postat av: Emelie

hrmf... :P

2006-09-16 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback