Idol & fika

bild

Var precis inne på Tv4 för att kolla vilka som gick vidare igår och till min förvåning var det de två som jag ville! Det var en svår grupp igår för allihopa är hur bra som helst. Trodde inte  att Felicia skulle gå vidare efter de hårda orden hon fick igår, men Sara däremot var klockren. Diggar de båda i alla fall, lite synd på Patrizia bara för hon är med riktigt bra. Jaja, så är det men de får i alla fall en andra chans sen.

Nu ska jag snart in till stan för en trevlig fika/lunch med Lizze, hur najsigt som helst ska det bli. Ska bara knarka lite Panodil igen, för mitt huvud är fortfarande helt fucked up. Sen ska jag till skolan för att arbete lite med projektarbetet med de andra i gruppen. Ska träffa en av de som skötte Balen mycket förra året också för att få lite tips & hjälp. Kan ju alltid vara bra liksom, because I have no clue at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback