Karlskrona

Har varit i Karlskrona hela dagen med Jenny, Lizze, Nea & Fia. Lite shopping & sådär, trevligt värre alltså. Jag hittade typ det jag ville, nästan i alla fall. Skulle haft ett par vanliga skor, för mina är helt totalt sönder. Hrmf... Men hittade i alla fall ett par andra skor och en klänning :)


Ikväll kommer Lizze, Nea & Jenny hit för lite godis & film. Och till deras ära har jag även bakat kladdkaka, får bara hoppas på att den blev bra med :P Har förresten gått & irriterat mig heeela dagen för att jag inte kom på vad moderaternas förra partiledare heter, visste att jag visste men kom ändå inte på det. Nu har jag i alla fall letat upp det på internet, Bo Lundgren var ju namnet. Såklart, sjukt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback