långa dagar

Har för fasiken ingen fritid längre känns det som, i alla fall i någon slags bemärkelse. Var inte hemma idag förrän vid halv sex fastän jag slutade skolan vid 12! Herregud liksom, hur mycket kan man ha att göra egentligen? En hel del tydligen; körskola, optikern, käka, klippa gräsmatta... wooho! Men nu är jag i alla fall hemma och idag får jag titta på mitt efterlängtade Idol, blev riktigt sur när jag fick reda på att det inte var igår :P Annars får jag se vad som händer ikväll, för tränat har jag redan gjort.
Våra ettor som vi ska nolla var sjukt snygga idag med. För det första så hade de mössa, vantar, halsduk & glasögon på sig men så band vi ihop dom två och två i benen och så skulle de gå så hela dagen. MOHAHA! Såg sjukt kul ut, speciellt de tjejer som hade högklackat ;D Har fått sjukt många komplimanger av alla ettor idag med, de ska nämligen säga "fan va snygg du är" varje gång de ser nån i Sp04b ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback