last night

Igår var jag på besök i Svängsta med Nea & Jenny för lite party party. Först var det lite förfest hos Emilija, själv drack man inte så det blev rätt lugnt för min del (drickandet kommer idag, hehe). Sen gick vi vidare till festen som helt plötsligt hade flyttat sig två trappor upp. Kände ingen och ingen kände mig, eller? :P Jag & Jenny kände oss ganska losta bland alla okända människor där ett tag. Men sen så blev det trevligt då vi spelade yatzy mitt i alltihopa med Teddie & Jimmy (och Teddie var som väntat sämst med endast typ 127 poäng, haha). Där satt vi lugnt medan resten av festen spårade ur och helt plötsligt blev det helkaos och då drog vi. Kvällen avslutades med ännu mer spelande, fast poker istället & Jimmy gjorde all in och vann tillslut ;D Så för att sammanfatta kvällen så blev det inte riktigt fest för vår del utan mer spelkväll, eller nåt mobbat, men det var helt okej ändå. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback