motherfucking snakes!

Snakes on a plane - årets b-film. Vi visste det innan vi satte på filmen men fick det bekräftat ju mer vi såg. Det var faktiskt på riktigt något av det b:igaste ever. Herregud ja, både manus, kommentarer & framförallt ormarna. Men det var ju just därför vi kände oss tvungna att se den, måste ju ha sett årets b-film! ;D
I alla fall så åkte jag & Jenny hit till mig för att se den här filmen, lite trevligt såhär mitt på dagen. Jag hade laddat ner filmen & förvarnat Jenny att det var dålig bild men att det skulle vara SÅ dåligt som det var visste jag däremot inte. Filmen var nämligen inspelad direkt från bioduken och då och då ser man människor resa på sig, hör folk skratta & äta ur diverse påsar. Haha, så enormt fult! Men det är klart; b-inspelning till en b-film.

Och den kända kommentaren från filmen, som alla kunde innan filmen ens visats på bio; I've had it with this motherfucking snakes on this motherfucking plane!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker ändå att: "that's good news; snakes on crack!" tar priset för dagens kommentar =D

2006-09-06 @ 14:51:28
Postat av: Emelie

haha, joo den var skoj den med ;D Men den kommentaren har ändå blivit klassisk! :P

2006-09-06 @ 14:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback