nollning

Ikväll har vi nollat våra kära sp-ettor och det var sjukt kul! Hoppas att de tycker att deras nollning blev lika lyckad som vi tyckte att vår var för två år sedan. I alla fall så fick de göra en massa grejer; pinsamt & kul. Mohaha! ;D En hel del äggkläckande i deras huvuden blev det för de var inte riktigt så duktiga på att föra ägget vidare som vi hade hoppats på, hehe...


Efter nollningen så gick jag med Nea & Emilija till bönan och åt lite, eller rättare sagt dom åt och jag mumsade lite på naturgodis :P Trevligt i alla fall, men nu är jag här och har tråkigt som fasiken. Klockan är ju hur lite som helst, kan ju inte gå & lägga mig redan. Får se vad som händer, hade sjukt gärna velat följa med Jenny & co ut ikväll, men icke för själv är man ju inte 18 än. BÖL.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback