omg

Gjorde nytt ett parti-test på Dagensnyheter och är lite besviken över mig själv över resultatet... Blev 37% moderat. NEEEJ! Typ, haha. Men det var i alla fall det partiet som jag hade lägst på, puuh. Det var verkligen tur det. Vad mer tur vad att de partierna jag faktiskt gillar kom högst och resten var lägre, med Moderaterna i botten. Jaja, om jag hade varit 18 år innan valet så hade det i alla fall inte blivit Moderaterna som min röst lades på. Men det vet väl typ hela världen om nu, haha.

Nähä, nog med blogginlägg och politik för dagen. Räcker med alla otaliga diskussioner med Adam angående politik & moderaterna, haha. Vi tycker inte riktigt lika om man säger så :P Även Jenny har man pratat lite politiska åsikter med, bl a i bilen på väg till träningen idag... Hrmf! ;P

Kommentarer
Postat av: Adam

Alltså seriöst!! Jag e typ moderat till 98% (annars hade jag blivit utkickad ur muf men ändå;) )

Rösta för maktskifte 2006!

Postat av: Emelie

Jo, jag vet & det är därför jag ska sno ditt röstkort ;D Mohaha! Du är liksom så mycket moderat man kan bli, men jag ska nog snart omvända dig till vänsterpartist ;)

2006-09-15 @ 09:09:06
Postat av: Adam

Kommer du aldrig att kunna.. Men du kan ju försöka!

2006-09-15 @ 16:20:37
URL: http://www.muf.se
Postat av: Emelie

oh ja!

2006-09-15 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback