önskelista

För er som inte vet det så fyller jag år på fredag (wooho, äntligen 18 liksom) och då vill jag ha en massa grattis. Det är bara fyra dagar kvar, så otroligt underbart! I alla fall så har jag satt ihop en lite önskelista här som är totalt realistisk.

• en resa till typ nånstans bland de Karibiska öarna, Thailand eller Australien - vore grymt nice, helst tillsammans med med de bästa brudsen.
• en bil -  en liten & söt sådan, såklart. Ska bara fixa körkortet med... Om det inte går att fixa en bil så går en privat chaufför också ganska bra.
• en lägenhet -  som jag inte betalar själv varje månad, utan jag bara bor där. Smart va? Och till det såklart en dag på IKEA eller nåt liknande där jag får handla hur mycket jag vill till att inreda lägenheten med såklart. 
• några tiotal miljoner - japps!
• en riktig systemkamera - som man kan ta sådana där perfekta kort med. Helst en sådan med fjärrkontroll-sak till eller vad det är.
• en ny dator - behövs eftersom jag för tillfället inte har något dator i mitt rum längre. Mycket bättre med en egen än att dela med pappa ju :P  
• en ny garderob - med alla drömkläder & drömskor, ååh...
• biljetter till en Michael jackson-konsert - det är väl bara att ringa upp honom & fråga om han kan tänka sig att åka på turné?
• ett litet paket med ny tv, dvd & video.

Jaa, jag tror det var allt. Det ska väl inte vara så svårt att fixa, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback