poppis

Min blogg är poppis idag, vad fasiken har jag gjort? Jo, skämt ut mig för typ tredubbelt så många än vad det är som brukar läsa har läst bloggen idag. Huh? Och mitt duschande i natt (citat av Adam som tyckte att det var VÄLDIGT roligt: "tjejen som försökte duscha 4 ggr på EN natt") som jag skrev om är ju inte precis normalt... Jaja, trevligt med läsare i alla fall även om anledningen är helt okänd.  

Mitt trevliga kalas är över och därmed den vilda tiden med mina kusiner. Herregud, men de är så goa ändå fast de hoppar på mig som galningar. Tänkte lägga upp lite fula bilder senare som togs under kvällen, mina kusiner är nämligen riktiga linslusar. I'll be back for some update soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback