slapp-dagen


Herregud vilken slappig dag. Mår fortfarande inte särskilt bra, men jag överlever i alla fall ;P Först så satt jag och gjorde en massa olika film-tester på Vetgirig.nu typ halva morgonen och efter det så bakade jag lite paj, björnbärspaj. Mumsigt värre blev det! Sen låg jag i soffan allmänt ohet och kollade på Armageddon & drack te tills Jenny kom in i vardagsrummet utan att jag märkt att hon ringt på dörren. Vi kollade sedan på filmen Wolf Creek som Alle hade tipsat på sin redovisning i skolan. Skulle vara en creepy film men den var inte så farlig, man bara kände hur ont vissa saker gjorde. Som att bli korsfäst t ex... Eew. Resten av kvällen kommer säkert också att tillbringas i soffan, måste bli pigg snart. Jag som skulle springa & allt idag, får hoppas att det går att göra imon istället.

Grattis till Jenny idag med :D Snart har jag en privat chaufför till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback