this day

Har faktiskt suttit på körskolan seriöst idag och tog mig tid till att svara på frågorna. Och det var nog bra för det gick bra mycket bättre denna gången när jag koncentrerade mig. Resten av dagen har jag spenderat med att kolla på film (American Pie - the wedding, Austin Powers) och pluggat geografi samtidigt. Även systern min & Kenty har varit inom en runda och hämtat lite till grejer.
Just nu sitter jag på msn. Har precis haft en lång diskussion med Adam angående "Greken". Hade bevis och fick tillslut det erkännande jag väntat på, wooho. Nu funderar jag på att om jag ska gå en runda efter maten eftersom jag fortfarande inte vågar träna "på riktigt" eftersom jag inte känner mig bra. Vill ju inte bli riktigt sjuk lagom till Prag. Men att gå en runda ska nog inte döda mig... Nån som vill hänga på? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback