thoughts

Kaos i mitt huvud och jag hatar det nåt så innerligt. Bara tänker, tänker & tänker. Försöker intala mig vissa saker, hur jag ska göra men ändå agerar jag helt annorlunda. Det går bara inte, det som är det vettiga är inte det som jag egentligen vill. Men jag försöker, ska lägga band på mig själv & ta det lugnt. Hoppas att jag kan sova ikväll utan alla tankar flygandes hit & dit inuti huvudet, har haft svårt att sova ett par nätter nu. Fast det har nog lite att göra med att jag inte har nån najs bok att läsa för tillfället utan har fått ta Harry Potter för 10 000:e gången i mitt liv. Att jag ens pallar med det längre, haha.

Jaja, nu ska jag nörda lite till med Nea på msn & sen är det sängdags. Sleep tight, don't let the bedbugs bite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback