var bara tvungen

Har packat & bakat klart för denna dagen, har även hunnit måla naglarna (wooho, haha) och mysa lite med Bella. Men nu är jag rastlös så därför är en lista ett trevligt tidsfördriv.

Bästa platsen på jorden: i trevligt sällskap.
Drömmer om: kärlek, lycka, pengar & sandstränder.
Favorit-tvprogram: That 70's show, Nilecity, Hey Baberiba, Idol & Lost.
Favoritbok: får väl säga Harry Potter, fastän jag faktiskt har andra böcker som favoriter också.
Favoritdryck: mineralvatten, citron såklart.
Favoritfika: har inte så mycket att välja emellan, så får väl säga biskvi.
Favoritfilm: i urval (har hundratals) - Dirty Dancing, Fight club, Gilbert Grape, Oceans eleven, Mean Girls, Shrek & allt disney såklart.
Favoritgodis: center.
Favoritkläder: pyjamas är bekvämast iaf, haha.
Favoritmusik: Bob Marley & Michael Jackson främst men relativt blandat, lyssnar på det mesta.
Går i sömnen: eeh, ja. Receptionen i Barcelona är nog min största merit ;)
Hobby: umgås med de nära & kära, musik, film, party...
Högsta önskan: behåller jag för mig själv, tack.
Ogillar mest hos folk: falskhet, lögner.
Tycker inte om: fötter. Eew.
Vill kunna: få mina önskningar uppfyllda. Hela tiden, när jag vill.
Är bra på: flumma.
Åt till frukost imorse: müsli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback