Asos

Asos   Asos  Asos

Kollade runt lite granna på
Asos idag, och gud så mycket snyggt det finns! Och billigt är det med. Jag tror jag har fått nån beställningsmani, för jag tänker beställa och beställer en massa tycker jag. Kanske inte, men i alla fall från H&M hela tiden känns det som. För nu ska jag beställa ett par cityshorts till därifrån, fast svarta denna gång, och funderar på att beställa en vårjacka med. Men det återstår att se.

På Asos fann jag i alla fall en hel del förutom det som är där uppe, bl a denna söta topp som finns i vitt, blått & rosa. Även ett par klänningar också; denna halterneck-klänningen, som finns i både svart och vitt, tycker jag att man kan ha både till vardags & fest och den här blommiga klänningen har jag länkat innan men den är så somrig & söt så den är värd att länkas igen! :P Sen så är det rea på min andra klänning (i svart) som jag länkade för ett tag sen, billigt & bra nu! Kunde dom då inte haft rea på denna med? 
gimme gimme gimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback