En dag i växjö

Har ju som sagt varit i Växjö idag tillsammans med Lizze och the family för att shoppa en massa. Och det blev faktiskt en hel del shopping, så är relativt nöjd med allt som jag inhandlat. Är besviken på att jag inte hittade en vårjacka bara, men hittade de skorna som jag letade efter på Din Sko. Två par skor blidde det till och med, billigt & bra på Din Sko tycker jag allt. En klänning inhandlades på Vero Moda också, och så lite smått och gott på H&M (som t ex dvärg-trosorna, bikini & diverse hårprylar). En trevlig dag har det i alla fall varit :)

Blev positivt överaskad då jag gick in på Ohlssons och hittade Cheap Monday-jeans, hade bara läst att de skulle få in det där så småningom. Men de hade fått inte det redan, trevligt värre! Så nu vet man det om man vill ha billiga och snygga jeans någon gång. Tyvärr fanns det inte den färg som just jag var ute efter, så det blidde inget köp. Och det kanske var lika bra det...

Tycker allt att ni får kommentera lite mer, era tråkisar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback