favourites

Av alla kändisarna som finns så har man ju sina personliga favoriter, här är mina favourites;

Lindsay Lohan - Har kanske inte undgått er, men jag gillar henne skarpt. Hon är söt, modemedveten och dessutom en duktig skådespelerska. Hur många gånger har man liksom inte sett "Föräldrafällan" egentligen? ;D
Scarlett Johansson - Så stilfull & vacker, och dessutom alltid fint klädd på galorna som kommer titt som tätt, tycker jag. Hennes läppar är det väl inte någon som missar, kan jag tro.
Charlize Theron - Finns det nån kallare skönhet? Här är en bild på den klänning som hon bar på den senaste Oscargalan, riktigt graciös.
Kate Hudson - Hon är söt, cool och verkar sådär mysig på nåt sätt. Haha. Diggar de flesta av hennes filmer, i alla fall de som jag har sett. "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" tröttnar jag aldrig på!
Kate Moss - Världens största stilikon enligt mig, för vilka trender har hon egentligen inte satt? Det är synd att hon är så enormt smal bara, och att hon för över det idealet till andra. (Förresten så fyller hennes dotter, Lila Grace, år på samma dag som jag. Ganska coolt, hehe).
Kiera Knightley - Om man kunde se ut så, vilken lycka. Klär sig alltid stilrent, jag älskade hennes sjöjungfru-klänning som hon bar på Oscar galan! Den är riktigt häftig.
Jennifer Lopez - Har alltid gillar henne och kommer alltid att göra. Synd att hennes filmer bara blir sämre och sämre bara, men vacker som få är hon i alla fall.
Reese Witherspoon - En av de "redigaste" kändisarna tycker jag, hon sköter familj plus har en riktigt bra karriär! Hon är alltid väldigt söt och är alltid snyggt och stilfullt klädd på galorna.
Catherine Zeta-Jones - Tidslöst vacker, synd att hon är tillsammans med Michael Douglas bara. Hur snygg är han på en skala då? :P

Sen har jag faktiskt två små bubblare också: Britney Spears & Jessica Simpson. Bara för att de är så kända och man inte kan låta bli att hela tiden undra vad som händer i deras liv (och det är ju alltid nåt som händer med), man kan inte undgå att tycka om dom lite smyg liksom. Men Britney verkar flippa ut lite granna ibland, som t ex över Brad Pitt-bilder. Hehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback