feriejobb

Fick precis erbjudande på feriejobb i Karlshamns underbara kommun. Hrm, ja. Ska i alla fall troligen tillbringa sommaren på Sternöskolans Fritids verkar det som, trevligt värre får jag hoppas. Vet ju i och för sig inte om jag ska ta det än, måste vänta in Landstinget också om de erbjuder mig plats. För jag vet inte vilket av det jag ska ha, tjänar bra mycket mer på Landstinget nämligen. Hehe. Den 2:e maj måste det i alla fall vara inskickat annars så missar jag platsen, jobbigt värre. Men hoppas jag får besked från Landstinget innan dess i alla fall. Det löser sig, som Timbuktu så många gånger har sagt :P

Nu ska jag återgå till mitt svenska-läsande och Alice-skrivande, eller i alla fall nåt av det. Palla båda? njää. Det kallas att prioritera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback