fruktsallad & vårkänslor

Åt nyss en mycket god frukost bestående av fruktsalladen som blev över från igår. Mums! Älskar fruktsallad, skulle kunna äta det jämnt och ständigt, hehe.
Ska snart gå en runda tänkte jag, eller powerwalka ;P Det är så fint väder ute, nu känner man verkligen att våren är på väg. Solen skiner & himlen är blå, underbart! Ska däremot inte ta vinterjackan idag utan något tunnare alternativ så att det inte bli så varmt idag.

Skulle fixa bloggen och lära mig lite om hur man ändrar och så tänkte jag. Så jag trixade & fixade runt lite och det mesta gick bra. Har ändrat lite färger och så, hoppas att det märks. Jag diggar det i alla fall, haha. Men så gjorde jag nåt dumt och bilderna där uppe försvann, inte så bra kanske. Jag ville ju ha dom där ju, böl. Får försöka lite till, men det är inte lätt när det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback