godmorgon

Inte så fint väder idag som det var igår, too bad for me. Ska snart gå ut och gå en runda med mammsen. Tänkte gå riktigt långt idag, men var kan man gå häromkring så att det blir långt? Hrm, kan bli lite svårt eftersom Asarum är inte så stort precis. Måste skriva färdigt min psykologi-uppgift om "Alla älskar Alice" idag med. Blaj, ooorkar inte!

Beställde ju från
H&M och det blidde en twillkavaj, cityshorts, bh & trosor. Trevligt värre tycker jag, speciellt när det är 20% på allt ;D Hoppas att det kommer snart och att det inte dröjer så länge, som det alltid brukar göra.

Trevligt igår med brudsen, som vanligt. Gjorde inte så mycket, vi satt mest och pratade & åt. Haha. Förutom Jenny i och för sig som ville se nån megatråkig film som tydligen hade "hennes" humor. Vilken jävla humor undrade jag då, för inte fan kunde jag se nåt roligt i filmen. Haha :P Russin åt jag med, jag är riktigt beroende av det tror jag. Jag äter russin heeela tiden. Gott är vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback