grattis

Till min mamma, som fyller år idag. Hurra! Så denna dagen ska tillägnas min mamma och jag ska vara gullig nog att laga middag till henne ikväll, får hoppas att hon diggar det. Laxkotletter, romsås & kokt potatis ska det t.o.m. bli, för hon diggar sånt.
Var uppe klockan 06.20 idag med, ja 06.20! Min allra första lovdag och jag är tvungen att gå upp så tidigt, fy farao. Men vad gör man inte för sin kära moder? Jag är så snäll, så snäll.

Just nu sitter jag och käkar russin & kollar runt på internet, det är ganska trevligt faktiskt. Russin är gott, det åt jag på bion igår också. Snart ska jag i alla fall dra till staden med Pappsen och inhandla allt det goda som jag ska bjuda mammsen på.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback