halvdöd

Jag känner mig halvdöd, har legat framför tv:n i typ två timmar. Inte gjort nåt förutom att se klart "Höstlegender" (med Brad Pitt, absolut lipvarning) och sedan "Copycat". Hrm... Och nu är jag trött som fasiken, skulle kunna somna men om jag gör det så kommer jag inte kunna sova ikväll. Dilemma.

Resten av dagen har inte heller varit så händelserik, har gått en relativt lång runda i alla fall. Blev inte så långt som jag tänkt för mor min var inte så sugen på det, men jag gick i alla fall typ en timme och en kvart. Det får duga. Har inte ens suttit här vid datorn så mycket idag, duktigt av mig tycker jag allt. Hehe ;)

Nu ska jag återgå till den här Alice, som alla tydligen älskar, och skriva klart uppgiften om henne och kriser. Joy!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback