hrmf

Kände mig halvt deprimerad när jag kom hem från skolan (och ändå har jag bara haft 2 lektioner idag; matte & svenska). Men nu så är det i alla fall bättre. Allt kändes verkligen fucked up innan :P Jag behöver typ muntras upp lite granna, eller mycket kanske.

Förresten så passade mina
cityshorts som jag beställde på H&M, de är i och för sig ganska stora men de var helt okej i alla fall. Funderar t.o.m. på att beställa dom i svart också, fast en storlek mindre i så fall. Men få väl se, ska förhandla lite med mor min med, hehe.
Och när jag ändå är på gång så kan jag ju lika gärna beställa döskallelinnet också, så att jag blir lite mer uppmuntrad! Och om jag hade varit sådär lagom rik så att man kunde slösa och köpa nästan vad man ville så hade jag beställt de här acnejeansen, ooh så snygga!

Have a nice day, för mig blir det matteplugg hela kvällen. Joy! Tack för det, Ingemar.


Kommentarer
Postat av: Nea

Du beställer inte linnet utan mig din bäver ;)

2006-04-18 @ 22:56:18
Postat av: Emelie

nejnej, ta det lugnt fuckface ;D

2006-04-19 @ 06:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback