matteprov & fågelskit

Har haft matteprov idag, och det gick? Fucked up. Fy farao! Hatar matte, hatar Ingemar, hatar prov. Känns som om det är på gränsen till att jag får ett G, lipar fasiken om jag inte blir godkänd. Men har aldrig blivit icke godkänd innan, så hoppas på att mitt liv fortsätter i samma banor :P

Och till råga på allt så skiter en fågel på min jacka när jag väntar på bussen. Eew! Kan man ha mer otur eller? Njaa, tveksamt. Det var i och för sig inte världens största bajs men ändå, hur fräsht är det på en skala? :P Sen så kanske jag får fågelinfluensan nu, OMG! (nära-döden-upplevelse typ ;D)

Positivt än så länge på denna dag är att min lilla get, Nea, ringde när jag satt på bussen. Så jag fick prata med henne hela den tråkiga vägen hem med bussen :) Riktigt hett, för vi ringer gratis till varandra för vi har båda Halebop. Skaffa det ni med, så kan ni ringa mig hur mycket ni vill! ;D

Nähä, nu så ska jag vandra in till staden (powerwalka lite alltså) och sen cykla hem. De ni!

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Jävla prov *hrmf*

2006-04-19 @ 16:18:54
Postat av: Emelie

Mhm, det gick åt helvete :P

2006-04-19 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback