no life

Ikväll känns det verkligen som om jag inte har något liv, haha. Jag har suttit här nästan hela kvällen! Har kollat runt på bloggar, msn:at och fixat till min egen blogg. Hur kul kan man ha? ;D Har för den delen inte ens lyckats med att få tillbaka bilderna, bittert. Men lite annat har jag faktiskt gjort idag i alla fall;
  • Spelat monopol med Fia & Linn, vilket var väldigt trevligt. 
  • Gått en runda med Fia i det fina vädret. 
  • Varit inom Linn & Marie och hälsat på dom och Emma.
  • Pratat i telefon med Annie om kommande händelser ;D

Så så nördig har jag inte varit, det är bara nu ikväll som jag inte har något bättre för mig. Haha. Har sökt lite på google, bilder & sånt. Hittade denna på
Kate Moss, hon var riktigt söt där tycker jag. I och för sig är hon alltid söt, men jag gillade verkligen den bilden. Och så älskar jag de här trosorna från Nelly.se. Så enormt söta! Även de här är en favorit, riktigt coola. Och den här bikinin är också fin men den här däremot tycker jag inte ens borde kallas bikini, för den är riktigt ful :P

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha no life, är det så du ser på en dag med dina vänner? ;)

2006-04-12 @ 18:11:13
Postat av: Emellie

öj, om du nu inte läste så noga så stod det IKVÄLL vilket betyder den tiden då jag inte umgicks med mina vänner. Så det så! :P

2006-04-12 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback