party-helg

Ikväll blir det party, och imorgon och på söndag ;D Hehe, en massa partajande den här helgen. Ska bli najs som fasiken, få se till att vara pigg & glad alla kvällarna bara. Men det brukar gå bra ;) På söndag så är det ju faktiskt valborg liksom, det har jag längtat som fasiken till. Det kommer att bli super! Blir i och för sig troligen inte så överdrivet sent ikväll eftersom jag inte ska hänga med till stan sen, blir lite svårt för mig att ta mig hem själv nämligen. Men Kotten ska i alla fall grattas ordentligt på hennes 18-årsdag :D (det är "bara" 5 månader kvar tills min födelsedag, whoo. En evighet ffs)

Dagens
Låt: Michael Jackson - ain't no sunshine
Tv-titt: That 70's show
Ord: paradox
Humör: upp & ner, just nu upp!
Vårkänsla: solen skiner & måsjävlarna skriker.

Hrm... Vad ska man ha på sig ikväll? Tricky tricky, speciellt när man ska ha tre olika festoutfits tre dagar i rad. Troligen blir det cheapmonday-jeansen, gröna tröjan från Zara, svart halsband & diadem. Mhm, det låter faktiskt relativt bra. Men får se! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback