party party

Ska på party ikväll, en efterlängtad husfest som jag & Lizze tjatat om. Hehe. Kul som fasiken ska det i alla fall bli, är grymt festasugen och laddad nu! Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig än bara...
Antingen blir det Cheap Monday-jeansen och mitt gröna linne från Zara (som inhandlades i Barcelona) eller min nya klänning och Fornarina-jeansen eller leggings. Vad tycks? :P Svårt val, som vanligt. Fast denna gången har jag i alla fall alternativ, i vanliga fall brukar jag inte ha en aning om vad jag ska ha. Och det brukar bli lite svårt och tillslut leda till att man tar samma gamla baslinne fast med olika smycken och jeans till. Men icke denna gång, no way.

Men innan partajandet så ska jag till Annie och beställa hem thai med henne & Lizze och sedan göra oss iordning tillsammans. Trevligt värre! Det var riktigt längesen jag käkade thai, har saknat det ;D Ska i alla fall käka röd curry, det är liksom givet. Mums!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback