plugg

Bara en dag kvar och sen är det äntligen helg, underbart. Denna veckan har varit förjävlig, speciellt denna dagen. Fy farao! Har en analys i psykologi att skriva tills imorgon plus spanskaläxa (och såklart har jag glömt boken, faaan. Får väl se hur det går med det förhöret).
Fast var och knäckte ryggen idag, och det är så skönt. Har haft ont länge nu med, ändå sen vi kom hem från Barcelona. Så jag hoppat att det blir bättre nu efter detta! Skulle inom staden med var det tänkt och kolla på jacka, men jag orkade bara inte så jag tog bussen hem. Får gå in nästa vecka istället och hoppas på att det finns någon snygg jacka kvar, troligen inte va?

Det var faktiskt ganska najs att gå in till stan igår, det tog typ 50 min. Inte för illa, och så cyklade jag hem med sen. Oh yeah! Sen var det
Lost igår med, om jag har något beroende så är i alla fall ett av dom Lost ;D Hehe, jag & mamma sitter alltid bänkade varje onsdag klockan nio. Sawyers sätt och hans kommentarer är de bästa, oh ja! ;D

Idag? Plugg, plugg & plugg. Tror inte ens jag hinner träna, bittert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback