powerwalk

Har precis powerwalkat lite, som de flesta kallar det. Jag själv brukar endast säga "gå en runda", typ. Gått har jag i alla fall gjort, känns bra såhär efter. Men smart som jag var så tog jag min vinterjacka OCH halsduk, hur dum får man vara? Ganska dum faktiskt, fick bära på halsduken nästan hela vägen plus att jag fick knäppa upp jackan då & då. Jobbigt värre.

Var ju på staden idag med pappsen; köpte present till mamma och handlade mat. Kände mig faktiskt riktigt fin med med mina nya skor & nya jeans. Köpte de skorna på sportlovet, men har inte kunnat använda de förrän nu p.g.a. all snö. Men idag kände jag att det var läge att ha de för första gången och jag diggar de som fasiken. Ska förresten köpa nya skor igen när jag ska till Växjö på onsdag, behöver något gympasko-liknande. Mina reebok känns lite tråkiga nu, har haft de ett bra tag. Får väl se om jag hittar några heta som kan ersätta mina älskade reebok, haha.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback