sista lovdagen

Sorgligt men sant, önskar verkligen att vi hade haft minst en vecka till. Vill inte tillbaka till skolan, vill inte plugga mer! Är så sinnessjukt trött på skolan.
Sen så måste jag självklart plugga idag med, eftersom jag inte precis har prioriterat det under lovet. Oops, men får skylla mig själv. Så idag blir det till att sätta sig med svenskan och matten. Skit också. Men jag hinner nog med att sitta här lite med, hehe, som vanligt. Och gå en runda måste jag också hinna med, såklart. 

Nej, nu ska jag rycka upp mig och njuta av denna lediga dag istället för att vara deprimerad :P Och då gäller det att lyssna på musik och just nu är dessa de tre hetaste: 
Pink - stupid girls
Rihanna - SOS
Shakira - hips don't lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback