skumt på msn

Loggade in på msn innan så hade jag blivit addad av någon som endast pratade engelska och kom från Turkiet! Haha, sinnessjukt fult. Undrade om det var någon som skojade med mig eller om det seriöst var en turkish boy (som han själv kallade sig) ;D Hade hittat mig på nåt "friendfinder", och va fasiken är det då? Never heard of it, wierd.

Kvällen har i alla fall gått bra, mor min verkade nöjd med vår middag. Jag själv blev väldigt nöjd, haha, det var hur gott som helst! Fast efterrätten var lugnt den bästa; fruktsallad & smält choklad. Aldrig prövat innan, fick bara en idé och provade det, och lyckat blev det. Vilken mästerkock jag är, oh ja.
Nähä, nu ska jag fortsätta att prata mat med Nea på msn. Vilken kvällslycka! Haha. Får väl se om vi pratar om något annat eller om vi fortsätter att diskutera mat...



sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback