thai & film

Det var av kvällen igår bestod av, hehe ;D Var hemma hos Annie och skulle mysa till att med henne och Lizze. Jag & Annie beställde hem thai, röd curry of course. Sen hyrde vi film och denna gången blev det The dukes of Hazzard, och vilken besvikelse det var. Hade inte förväntat mig så mycket i och för sig men i alla fall lite mer! Sean William Scott brukar man ju skratta åt bara man ser han i vanliga fall, men inte denna gången. Riktigt trist. Plus att Jessica Simpson bara förstärkte sin roll som endast blond & snygg, för hon spelade på sin sexighet hela tiden och gick runt i såna här kläder den mesta av tiden då hon inte föromväxlingens skull hade bikini istället. Haha.
Men kvällen i övrigt var mycket trevlig och thai är såklart alltid gott. Jag cyklade faktiskt in till staden också, lite duktigt av mig tycker jag allt :P Inte för att det är en så stor ansträngning men ändå, det finns bussar och jag dissade dom ;D

Visst är Annies kise Oliver jättesöt? :)

Och vet ni vad jag nyss fick reda på? Att Rihanna, hon som gjort "Pon de replay" och nyligen "SOS", är lika gammal som mig, alltså -88! Fatta litet det är (oj, dissade mig själv lite där, haha). Men man trodde ju faktiskt att hon  var liiite äldre i alla fall, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback