this day

Gjorde nationella provet i svenska idag, den första mindre uppsatsen. Skrev klart den jättesnabbt, förvånande nog. Och så där överdrivet svårt var det inte heller tycker jag, jag bara skrev på och det kändes i alla fall bra :P Jaja, får väl se. Nästa prov är på torsdag, och hela 5 timmar kan man sitta där. Oh, my god.

Var hos doktorn idag med, fick vänta i ca 25 minuter innan han ens kom och hämtade mig och sen tar det förbannade besöket typ en halv minut! Det enda han sa var vad det var och att det inte var någon fara och att det inte går att göra någonting åt det. Fucked up, jag vill väl ffs inte ha den där!? :P

Resten av dagen ska gå åt att plugga lite granna, både psykologi och lite historia. Sen tänke jag springa en runda med, tror jag. Annars går jag, men tror jag tar och springer en runda. Känns bra så, haha. 

Ska förresten ta feriejobbet på Sternöskolan, för får inte reda på Landstinget förrens om flera veckor och då är det för sent. Bittert. Men det går kanske att ändra då, vem vet.

bye bye then. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback