Valborg

Om en stund så bär det av in till staden. Ska först käka på Köpmannagården tillsammans med Nea, Jenny, Micke & Fredrik. Trevligt värre & gott får jag hoppas! ;D Sen ska jag vidare till Annie där partaj väntar, ooh. Är riktigt festasugen och tror & hoppas på att det kommer att bli riktigt kul ikväll. Idag blidde det mina "rosabeiga" cityshorts, svarta strumpbyxor & svart linne som jag har på mig. Blir nog bra förhoppningsvis, lite svårt med fantasi eftersom det är den tredje dagen i rad då man ska ha en het festoutfit. Hehe, men det känns rätt bra faktiskt :P Är typ precis färdig, sminkad & fixad.

Längtar efter att få dansa lite granna till;
Pink - stupid girls
Rihanna - sos
Juanes - la camisa negra (min & Annies flashback från Barcelona, oh ja!)
Shakira - hips don't lite
Och förhoppningsvis en hel del melodifestival-låtar, om det tillåts! ;D

Bye bye then, have a nice valborg!


Kommentarer
Postat av: fräddan

det var gott ;) och kul :P

2006-05-01 @ 02:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback