vill ha!

Har kollat runt på diverse sidor idag, bl a Nelly, Zoovillage & Asos. Och jag hittade en hel del fint som man inte skulle tacka nej till. Både trosor, set, linnen, jeans, tröjor, klänningar & skor. Kan inte visa upp allt som jag hittade men tänkte länka några av grejerna i alla fall :)

Jag hittade en hel del söta set, med matchande trosor och linne.
Detta tycker jag att är fint; härliga färger och brottarlinne som jag älskar. Och även linnet med döskallar på som jag vet att Nea funderar på att beställa, lika fint i svart som vitt tycker jag. Den här bikinin är väldigt häftig och rolig, inte många som kommer att ha en sån på beachen i sommar.

På Asos fanns det tre par klänningar som jag fastnade väldigt mycket för, men den ena av dom har varit en favorit länge. Denna hade varit söt i sommar och den här i svart är snygg. I like! :D

Denna tröja från Resteröds har jag gått och velat ha sedan vi var i Karlskrona på sportlovet, ååh vill ha!  Resteröds har också andra fina cardigans, tycker om den här som finns i både grå/svart & rosa/grå.

Någon som vill vara snäll och ge mig något av det här? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback