antingen eller

Okej, jag har sjukt tråkigt just nu. Sitter fortfarande här och gör ingenting meningsfullt alls. Jenny kunde inte luncha och jag orkar bara inte jobba i den här värmen. Lizze & Sternö lockar sjukt mycker mer just nu, så det blir det istället. I brist på annat att göra så har jag fördrivit tiden ytterligare med att göra en "antingen eller-lista", som jag så vackert kallar det.

Sparare eller slösare: både och, mittimellan typ. Sparar ibland, slösar ibland :P
Förhållande eller singel: är singel, men det är inget medvetet val precis. Haha.
Fotboll eller hockey: egentligen inget, men fotboll isf.
Glasögon eller linser: har hellre linser, trivs inte i glasögon.
Storstad eller småstad: mellanstad, lagom är bäst.
Stökigt eller städat: städat är väl trevligast, men det är orken som avgör ;D
Restaurang eller hemlagat: hemlagat, jag är bäääst på att laga mat. Nästan.
Tävling eller lek: lek!
Händer eller fötter: eew, händer helt klart! Något av det första jag kollar in för den delen, fräsha händer är viktigt.
Stark eller svag: jag är sjukt stark, mohaha!
Hus eller lägenhet: hus, lägenheter är irriterande med allt ljud hela tiden.
Brun eller blek: brun, borde inte finnas nåt annat alternativ :P
Sällskapsspel eller tvspel: både och, Super Mario är sjukt kul men det är Monopol också ;D 
Promenad eller bio: promenad.
Öl eller vin: vin, öl är örk.  
Godis eller snacks: beror på humör. Chips & godis är lika gott!
Byxor eller kjol: beror också på, är det varmt eller inte liksom? haha.
Tv eller film: film, absolut (vi ju faktiskt alla 70's avsnitt inspelade på band, hehe).
Bok eller tidning: hrm, beror på om det är Solo eller inte ;P
Bar eller nattklubb: nattlubb, dansa är ju det roliga!
Arbete eller skola: usch & fy för skola. Har iofs inte varit ute riktigt i arbetslivet än, bara mina 3 veckor på fritids, men om jag utgår från det så absolut arbete.
Morgon eller kväll: kväll, sjukt mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Nea

Du är verkligen en slösare ;-)

2006-08-07 @ 16:36:48
Postat av: Emelie

riktiga Nea eller fejk-Nea? :P

2006-08-07 @ 17:48:42
Postat av: Emelie

Efter prat med Nea så är det alltså nu konstaterat att det inte är hon. Orka skriva i hennes namn, mognare kan man ju faktiskt vara.

2006-08-08 @ 00:01:18
Postat av: Jenny

Verkligen moget... du är bara för feg för att erkänna att det är du.

2006-08-08 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback