baka en kaka


Idag har jag varit väldigt duktig och bakat Moccarutor (eller snoddas eller kärleksmums, kalla det vad du vill men i mitt fina, glutenfria recept så står det moccarutor :P). I vanliga fall om jag ska baka nåt så blir det kladdkaka eller paj för det är lätt & går snabbt att göra + att det är väldigt gott. Men idag hade jag bestämt mig för att baka moccarutor, dels för att det var riktigt längesen & jag hade glömt hur det smakat men främst för att Jenny har tjatat om sina snoddas ett tag nu :P Jag trodde först att jag hade misslyckats totalt men sen så blidde det bra tillslut & herregud så gott det var... Och Jenny, denna gången så slängde jag inte det utan frös in allt det som blev över ;) För övrigt så hade vi ingen kokos hemma ifall ni undrar över bilderna :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är mycket stolt.

2006-08-19 @ 00:08:15
Postat av: Emelie

aaw, tack ;D

2006-08-19 @ 10:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback