Bella

bella

Here you are, den allra första bilden på Bella, min nya ödla. Är hon inte för söt? Har precis lugnat ner mig efter en dag fyllt med en massa att göra. Först var vi flera timmar i Kristianstad på reptilmässan & sen när vi kom hem så skulle det fixas & donas med terrariet och så, men nu är allt klart! :) Men Bella var faktiskt inte allt som inhandlades idag, min kära far köpte en strumpebandssnok. Och rolig som min far är så har han döpt ormen till Slang, endast för att jävlas med mig (blir "slangbella" för er som missade det :P). Lägger inte upp bilder här direkt på bloggen på Slang för Lizzes skull, men klicka
här så får ni se en relativt dålig bild på honom (bak vid stocken).

Kommentarer
Postat av: Lizette

Bella ser ju söt ut.. men jag tänker inte titta på bilden på ormen iaf :P

2006-08-26 @ 18:24:41
Postat av: Emelie

Jaa, hon är megasöt! :) Hehe, trodde inte att du skulle vilja det heller, det var därför jag gjorde så :P

2006-08-26 @ 19:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback