finally at home

Nu är jag hemma igen, har varit borta hela dagen & gjort en massa. Känns som om denna dagen har varit jättelång & jag är typ helt fel med tiden. Först var det upp med tuppen som gällde & sen till skolan för att ha geografi & naturkunskap (joy!). Sen hade jag typ en och en halvtimmes tid som jag inte hade något att göra tills jag skulle möta upp Nea så jag satte mig på mammas jobb & gjorde nada. Sen gick jag & Nea på körskolan & pluggade lite teori innan vi hade körlektion (båda två på samma tid men faktiskt av en slump). Sen efter körningen pluggade vi lite till & sen kollade vi in staden lite med Micke för jag skulle nämligen till djuraffären klockan halv sex och hämta mitt lysrör som jag beställt. Sen bar det äntligen hemåt igen. En trevlig men mycket lång dag.
Nu vet jag icke vad som händer, verkar inte som om det vill sluta regna så kan väl inte springa idag heller. Bittert. Men kanske cyklar lite på träningscykeln istället, i alla fall bättre än ingenting. Har ju inte kunnat träna på några dagar nu p.g.a. foten. Hatar att inte kunna träna när jag vill, jävla skitregn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback