för tidigt

Jag som skulle sova länge idag, eller i alla fall längre än nio, men så var mamma & pappa uppe för att de ska iväg så då råkade ju jag också vakna. Bittert. Så jag har suttit här nu en stund och lyssnat på musik (I write sins not tragedies, såklart!) & kollat runt lite för att försöka fördriva tiden lite. Käkar fruktsallad till frukost, vet ni hur grymt underskattat fruktsallad är egentligen? Det är helt gudomligt gott, speciellt om man har mycket olika frukt i som jag har idag. Mhm... Mums.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog in till mormor & morfar och jobba lite granna eftersom jag inte har så mycket annat bättre för mig. Ska kanske luncha med Jenny på Thai men vet inte riktigt vad vi bestämde och så vet jag inte när jag vågar ringa henne så jag får väl se :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback