gårdagen


Igår var jag, som sagt, hos Lizze och hade det allmänt trevligt med henne, Nea & Jenny. Vi åt tacos, mumsade blåbärs/hallon-paj, pratade, lekte med halsband, krängde godis & chips, körde en runda & kollade på Mysteriet på Greveholm :D Pretty nice alltså. Jag & Jenny sov även över där, men Nea pallade inte trycket för hon skulle jobba idag, och i morse så kollade vi klart på Greveholm. Hehe, sjukt längesen man såg det! Och förresten, Jenny är sjukt het på bilderna ovan ;D (... Och hon kommer att döda mig för att jag la in dom här, hihi).
Nähä, men nu ska jag fortsätta att kolla på Toy story som jag påbörjade igår. Disney for life! ;D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp, känn dig död!

2006-08-20 @ 17:39:12
Postat av: Emelie

Mohaha! ;D La i alla fall inte in allihopa utan valde ju faktiskt bara 2 av bilderna ;)

2006-08-20 @ 18:58:57
Postat av: Jenny

Ja, tack för den. Jag är verkligen tacksam =P

2006-08-21 @ 15:50:36
Postat av: Emelie

Jag vet, allt dumt jag gör mot dig gör jag av kärlek. Du måste ju lära dig något i livet ;D

2006-08-21 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback