godmorgon gott folk

Jag har faktiskt varit uppe sedan nio idag; sprungit en runda, duschat & ätit frukost såklart. Så nu är jag nöjd. Fast jag har en massa att göra idag känns det som. Ska fixa till all packning (men packade faktiskt upp det mesta igår, wooho), cykla till mormor & morfar (och tillbaka, endast för lite vattning. Bittert...) och så har jag några samtal att ringa med som jag inte hann med igårkväll när jag kom hem. Men telefonsamtal är skoj, för det mesta i alla fall.
Längtar tills jag får använda min nya outfit, alltså mina
jeans, linnet och skorna. Ju mer jag tänker på vad jag köpte i Göteborg så kommer jag på att det är hur mycket som helst. En massa smågrejer! Handlade upp nästan exakt alla de pengarna som jag hade i kontanter med mig, vilket var ca. 2200. Hehe, inte fy skam det ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback