godmorgon

Här sitter jag, rastlös & ingenting att göra. Kunde inte somna om när jag vaknde vid åtta så det var lika bra att stiga upp, tyvärr. Så jag har ätit världens bästa frukost bestående av fruktsallad; ananas, banan, kiwi, nektarin, mango & vindruvor. Mums! Och sedan så gjorde jag frukost till Bella som däremot inte jag ansåg vara lika gott; sallad, mangold, rödkål & morot. Hoppas att hon diggar det i alla fall, hehe.
Tänkte att eftersom jag nu ändå var uppe så tidigt så kan jag ju åka in till staden tidigare & utföra alla mina ärenden på förmiddagen istället för eftermiddagen. Kan ju vara ganska smart, ändå inte kul att bara sitta här hemma. Så kan jag istället åka hem efter projektet och sedan åka tillbaks till stan när det är dags för optikern. Ja, det blir bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback