Helsingborg

Nu är vi (alltså jag & Nea) back in business igen efter en liten tvådagars-tripp till Helsingborg vilket har innefattat shopping, besök på beachen, myspys med godis i lobbyn, thai-mat, hotellfrukost (ååh, mums!), djur-tittande på Tropikariet & så shopping igen. Alltså väldigt trevligt, alltid trevligt med Nea :) Det var ju tänkt att jag inte skulle shoppa så värst mycket eftersom jag handlade så mycket i Göteborg, men det gick inte så bra på den fronten utan handlade en hel del: 2 randiga linnen, mascara, almanacka, klocka, vit kofta, grå väst-sak, trosor, diadem... Ja, precis. Så kan nog tyvärr inte hänga med till Liseberg längre, måste ju ha pengarna till min digitalkamera, men ska tänka över det lite till först. Men jag kan ju alltid åka dit i vinter, eller vad säger du Nea? ;D




Kommentarer
Postat av: Steffi

Kul att ni har varit i hbg..sundets pärla :) Jag bor här..shoppa och mysa på stranden låter trevligt...

Postat av: Emelie

Helsingborg är verkligen supermysigt tycker jag :)

2006-08-10 @ 19:13:26
Postat av: Greken

Hotell frukost är äckligt överskattat

2006-08-13 @ 23:12:08
Postat av: Emelie

hotell-frukost är äckligt gott! Tycker t.o.m jag som endast tål en fjärdedel :P Du har nog inte varit på bra hotell du!

2006-08-13 @ 23:30:15
Postat av: Greken

Hilton hotellen bl.a.
Om man vill ha riktig frukost åker man till lokala krögaren.
Hotellfrukast kan jämföras med frukost hemma som är samma sak bara att på hotellen använder de billigare råvaror.

2006-08-14 @ 21:49:41
Postat av: Emelie

Hahaha, världens största pessimist på tråden hör jag. Jag tycker i alla fall om frukosten på det hotellet vi är på, vare sig det är billiga råvaror eller inte.

2006-08-15 @ 10:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback