I'm back!

Efter en galen vecka i Göteborg med mamms, papps, Lizze & pappas kusin Tony. Har haft otroligt kul och en hel del roligheter har hunnits med, vilket det även finns bildbevis på nedan ;D Detta kommer att bli ett långt inlägg, men om ni orkar läsa så är väl det trevligt ;P

Måndag:
Första Ullared-dagen som vi alla (utom mamma) bävade för, inte riktigt kanske men lite scary var vi allt att vi skulle få tillbringa minst 5 timmar på Ullared :P Men förvånande nog så klarade mammsen det på 3 timmar, riktigt stolt över henne! Inte så mycket shopping detta året faktiskt, endast 192 kronor spenderades på Ullared.

Tisdag:
Liseberg och en massa karusellåkande! :D Tyvärr otroligt mycket folk denna dag och köerna var enorma, och detta är inte en överdrift, för köerna till Flumeride var en bit upp i trappan till bl a Uppskjutet (!). Så tyvärr så kunde vi varken åka den eller Kållerado, lite bittert men för fasiken vi hann med Balder 2 gånger så jag är lika glad för det! Hehe, tog ett enormt snyggt kort med i andra åkturen som var tvunget att köpas ;) Träffade även på Jenny & Lisa på Liseberg som vi åkte ett par karuseller med, trevligt värre! Fick däremot inte upp Lizze i varken Uppskjutet eller Höjdskräcken så Tony & pappsen fick hänga på istället, men det gick bra det med.


Onsdag:
Shopping, shopping, shopping - trodde jag, men det blev bara halvsant för min del. Hittade inte alls så mycket som jag ville utan endast lite smått & gott som t ex underkläder, smink... Men som tur var hittade jag ett par skor som jag är fullkomligt förälskad i ;D Lizze däremot handlade en hel del, hehe :) Resten av kvällen spenderades med film och Center... Mums!


Torsdag:
Då bar det till slottsskogen, Sveriges äldsta djurpark fick jag veta, där vi kollade på en massa söta djur. Tyvärr var inte alla djuren så bra på att posa, sälarna har en hel del att lära ;D Efter all djur & natur åkte vi till Pattille för att checka in ett annat köpcenter vilket var en väldans tur att vi gjorde för där fixade jag klart min shopping & blev helt nöjd. Tre linnen, mer underkläder & ett par röda jeans inhandlades :D


Fredag:
Andra och sista Ullared-dagen. Mor min klarade även denna gång att gå igenom det på endast 3 timmar. Tiden spenderade jag & Lizze på ett fik i väntan på mor & far. Sen åkte vi hem i 3 dryga timmar och vår lilla trip till Göteborg var därmed över. Men förbannat najs har jag haft det! :) Jag ser sjukt skum ut på kortet nedan, haha.


Veckans tabbe får INTE glömmas, sagd av väldigt smarta Tony då vi pratade om Treriksröset:
 - Det är där man kan vara i alla tre länderna samtidigt. Ett ben i Sverige, ett i Norge & ett i Finland...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ditt älskade center! =) var det cheap monday-jeans? Puss

2006-08-04 @ 23:23:37
Postat av: Emelie

Center är mums ;) njää, blidde inte det. Köpte ett par på Bikbok istället :) Cen

2006-08-05 @ 10:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback